Keresés

Tudnivalók

A vásárláshoz lehetséges, de nem kötelező regisztrálni. A regisztráció előnyei közé tartozik, hogy könnyebben nyomon követhető a rendelés, hozzáadhatsz termékeket a kedvencek listához és visszakereshetsz korábbi rendeléseket.

Regisztrálni név, email cím és telefonszám megadásával lehetséges.

Előfordulhat, hogy elsőre a tőlünk kapott levél a SPAM (levélszemét) mappába kerül, így kérünk regisztráció/vásárlás során ennek tartalmát is ellenőrizd és ha levelezőrendszered oda tette, jelöld meg, hogy nem spam, így a következő leveleket már a beérkező üzenetek közt fogod megtalálni!

Választható fizetési módok:

  1. OTP SimplePay fizetési módot választva átirányítunk a SimplePay oldalára, ahol egyszerűen és gyorsan fizethetsz bankkártyával, Simple fiókkal, vagy QR kóddal is.
  2. Előre utalás: A vásárlás ellenértékének átutalása számlaszámunkra. Kérjük, hogy az utalás közleményében tüntesd fel a visszaigazolásban szereplő rendelési azonosítót. Az összeg beérkezését követően kezdjük meg a rendelt termékek összekészítését és átadását futárszolgálatnak
  3. Utánvéttel történő fizetés a futárnak: futárnak immár nem csak készpénzzel tudsz fizetni, hanem akár bankkártyával is.

Házhozszállítás MPL futárszolgálattal: arra kérünk, hogy szállítási elérhetőségnek napközben is elérhető címet, például munkahelyi címet és átvevő nevet, mobiltelefonszámot adj meg, mivel futáraink 08:00 - 17:00 óra között szállítanak.

A vásárlást követő 14 napon belül a vásárlás lemondható (kivéve az elállási korlátozás alatt álló termékek esetében). A 14 napot a termék átvételétől számoljuk, több tételből vagy darabból álló termék esetén az utolsó tétel átvételétől.

Ha szeretné lemondani vásárlását, kérjük, hogy az alábbi linken található elállási nyilatkozatot jutassa el az info@sosenovunkfel.hu email címre, vagy a 3200 Gyöngyös, Kócsag utca 14, 1 em. 5. postacímre: https://sosenovunkfel.hu/files/elallasi_nyilatkozat_2014.docx

A lemondás után a terméket 14 napon belül szükséges visszaküldenie. A termék(ek) visszaküldésének költségét minden esetben a megrendelőnek kell viselnie.

A vásárlás lemondására nincs lehetőség az alábbi esetekben:

  • a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében, a szolgáltatás egészének teljesítését követően, ha a vállalkozás a teljesítést a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg, és a fogyasztó tudomásul vette, hogy a szolgáltatás egészének teljesítését követően felmondási jogát elveszíti
  • olyan termék vagy szolgáltatás esetén, amelynek ára a pénzpiac a SoseNovunkFel.hu által nem befolyásolható, a jogszabályban meghatározott határidő alatt is lehetséges ingadozásától függ
  • olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak
  • romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termék
  • olyan zárt csomagolású termék esetén, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az csomagolás felbontása után nem küldhető vissza
  • olyan termék esetén, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékkel
  • olyan vállalkozási szerződés esetén, amelynél a SoseNovunkFel.hu a fogyasztó kifejezett kérésére keresi fel a fogyasztót sürgős javítási vagy karbantartási munkálatok elvégzése céljából
  • lezárt csomagolású hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver esetén, ha az átadást követően a fogyasztó a csomagolást felbontotta
  • hírlap, folyóirat és időszaki lap esetén, az előfizetéses szerződések kivételével
  • a nem tárgyi adathordozón nyújtott digitális adattartalom esetén, ha a SoseNovunkFel.hu a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg a teljesítést, és a fogyasztó e beleegyezésével egyidejűleg nyilatkozott annak tudomásul vételéről, hogy a teljesítés megkezdését követően elveszíti az elállási jogát.

Milyen esetben terheli jótállási kötelezettség a SoseNovunkFel.hu-t?

Hibás teljesítés esetén az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Kormányrendelet 1.sz. mellékletében felsorolt termékekre, amennyiben annak értékesítése a Polgári Törvénykönyv szerint fogyasztó részére történik, a vállalkozásunk jótállásra köteles.
Hibás teljesítés esetén a Vállalkozó jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.
Elérhetőség:151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról - Hatályos Jogszabályok Gyűjteménye (jogtar.hu)

A jótállás időtartama:

a) 10 000 forintot elérő, de 100 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén 1 év,

b) 100000 forintot meghaladó, de 250 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén 2 év,

c) 250 000 forint eladási ár felett 3 év.

A jótállási határidő a fogyasztási cikk, fogyasztó részére történő átadása, vagy ha az üzembe helyezést a vállalkozás vagy annak megbízottja végzi, az üzembe helyezés napjával kezdődik. A SoseNovunkFel.hu által forgalmazott termékek az előbbi módon történő üzembe helyezést nem igényelnek.

A jótállás a jótállási jeggyel érvényesíthető. A jótállási jegy szabálytalan kiállítása, vagy a fogyasztó részére történő átadásának elmaradása nem érinti a jótállási kötelezettségvállalás érvényességét.

A jótállási jegy fogyasztó rendelkezésére bocsátásának elmaradása esetén a szerződés megkötését bizonyítottnak kell tekinteni, ha az ellenérték megfizetését igazoló bizonylatot - az általános forgalmi adóról szóló törvény alapján kibocsátott számlát vagy nyugtát - a fogyasztó bemutatja. Ebben az esetben a jótállásból eredő jogok az ellenérték megfizetését igazoló bizonylattal érvényesíthetőek. 

A jótállásból eredő jogokat a dolog tulajdonosa, tulajdonjogának átruházása esetén az új tulajdonos érvényesítheti a vállalkozásunkkal szemben.

A jótállásra vonatkozó részletes szabályozást az Üzletszabályzat 16. Jótállás című és a 17. Szavatosságokról és jótállásról szóló mintatájékoztató fejezete tartalmazza!

Milyen esetben élhet a vásárló a termékszavatosság jogával?

A termék hibája esetén a vásárló termékszavatossági igényt érvényesíthet és kérheti a hibás termék javítását vagy cserélését. Termékszavatossági igényét kizárólag a termék gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja és a termék hibáját a vásárlónak kell bizonyítania.

Mikor minősül egy termék hibásnak?

A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek, vagy ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Milyen határidővel érvényesítheti a vásárló termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét a vásárló a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. A határidő elteltével a termékszavatosság jogosultságát elveszti.

A termékszavatosságra vonatkozó részletes szabályokat az Üzletszabályzat 15. Termékszavatosság című fejezete és a 17. Szavatosságokról és jótállásról szóló mintatájékoztató című fejezete tartalmazza!

Milyen esetekben élhet a vásárló kellékszavatossági jogával?

Hibás termék vagy szolgáltatás teljesítése esetén a vásárló kellékszavatossági igényt érvényesíthet:

  • Kérhet javítást vagy cserélést (kivéve, ha a vásárló által választott igény teljesítése lehetetlen vagy aránytalan többletköltséggel járna).
  • Ha a javítást vagy a cserélést a vásárló nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását, vagy a szerződéstől is elállhat.
  • A vásárló a választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban a vásárló viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a SoseNovunkFel.hu adott okot.

Milyen határidőben érvényesíthető a kellékszavatossági igény?

A vásárló köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni.

A szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti. Használt áru esetén ez a határidő legfeljebb egy év.

Milyen egyéb feltétele van a kellékszavatossági jog érvényesítésének?

A teljesítéstől számított egy éven belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha a vásárló igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a vállalkozás nyújtotta.

A teljesítéstől számított egy év eltelte után azonban már a vásárló köteles bizonyítani, hogy a hiba már a teljesítés időpontjában is fennállt. 

A kellékszavatosságra vonatkozó részletes szabályokat az Üzletszabályzat 14. Kellékszavatosság című fejezete és a 17. Szavatosságokról és jótállásról szóló mintatájékoztató fejezete tartalmazza, ahol az áruk adásvételére, valamint a digitális tartalom szolgáltatására és digitális szolgáltatások nyújtására irányuló szerződések részletes szabályairól szóló 373/2021(VI.30.) Korm. rendelet általi lényeges változások is a tájékoztatás részét képezik. A tájékoztató nem pótolja az alapjául szolgáló Rendelet szövegének ismeretét, a hivatkozott jogszabály letölthető: 373/2021. (VI. 30.) Korm. rendelet a fogyasztó és vállalkozás közötti, az áruk adásvételére, valamint a digitális tartalom szolgáltatására és digitális szolgáltatások nyújtására irányuló szerződések részletes szabályairól - Hatályos Jogszabályok Gyűjteménye (jogtar.hu) linkről.